Merhaba hanımlar aklım çok karışık lütfen fikir verin ne yapıcağımı bilemiyorum 40+2 haftalık olduk bugün bebeğimin 4 kilo olduğunu öğrendim kalp atışı normal sancımda çıkmadı açılmamda hiç yok bebeğim doğum pozisyonunda fakat kanala inmemiş doktorum yatış verip suni sancı ile başlatma taraftarı doğum sezeryana doğru gidiyo dedi ama ben suni sancıda sezeryanda istemiyorum beklemek istediğimi söyledim cumaya kadar kendi sancım gelmezse yatış verelim dedi bende cuma değil o zaman pazartesiye kadar bekleyelim dedim doktorum kakasını yapma ihtimalinden bahsetti 2 saatten fazla hareket hissetmezsen hemen gel dedi pazartesi tam 41 haftalık olmuş olucam sizce kendi sancımı beklemelimiyim suniyi kabul etmelimiyim? 41 haftayı bekleyip suni sancı alıp kilodan dolayıda sezeryane geçmektende korkuyorum çok yada hemen yatış isteyip bu kilodayken mi suni sancıyla doğumu başlatmalıyım kafam çok karışık napsam doğru olur bilmiyorum