affa Biri bana bilgi vere bilirmi bu açlığınızı nasıl yatisdiriyorsunuz.kocama sordum bana diyor ki yiyerek🤦. Tamamda geç saatlerde yiyince mide ağrıyor bu sefer🥺. Arkdsm biri dedi salatalık fln ye öyle atisdirirsin midemde ağrımaz dedi gerçəkdən dogruymus ama her gece salatalık da yiyemem😩
Deletedmom_85 affa süt, yoğurt kuruyemis fındık fıstık ceviz badem vs. aşırı tok tutuyor ve doyuruyor
Eazraaa affa ben genelde karpuz yiyorum 😅 çok da iyi oluyor hem serinliyorsun hemde tatlı isteğini de açlığını da götürüyor
affa Deletedmom_85 aaa bilmiyordum.deneyecegim😍 1cocuk o ne ki denemedim bakım kankam Cerkes6019 valla ben yoğurdu yiyince dahada acikiyorum😆😆😆
sevgi9654 acıksam da yemiyorum, aç uyuyorum. zaten bi zaman sonra açlık hissi geçiyor. çünkü gerçekten aç olmuyoruz. bunun doğum sonrası da var her bulduğumu yesem yüz kilo olurdum😂😂 dayanamayacak gibiysen kuru ekmek veya tuzlu çubuk ye tok tutar
Gizot sevgi9654 Ben de aynıyım yemiyorum zaten akşam belli Bi saatten sonra birşey yersem inanılmaz yanma ve mide ağrısı oluyor ızdırap çekiyorum
Dilekonurr sevgi9654 nasıl aç duruyorsun ya ben gece uykumdan uyanıp yicek birşeyler arıyorum :) ama ben değil bebiş kilo alıyor onunda kilosu epey önde yememe engel olamıyorum ne halt edicem bilmiyorum gerçekten
Rabiakndk sevgi9654 size katılıyorum her zaman olmasada o gece acikmasi bende de oluyor ama nefsime hakim olup bişey yemiyorum 😄yalnız degilmisim
bdenerigokce Eazraaa ama dikkatli ye şekerini bi anda yükseltir karpuz 🥹 yanında peynir veya kuruyemiş ile tüketsen daha iyi olur 🫶
bdenerigokce affa diyetisyenim uyumadan 1,5 saat kala 4 yemek k yoğurt ve 2 dilim etimek önerdi çok iyi geliyor ama bugün birden canım yoğurtlu makarna çekti ve yoğurdum bitti daha mayalayamadım 🤷♀️yarın komşudan mayayı fazla istiycem canım çekti diye 😂😂😂
Sltnnv affa ben genelde bir bardak kefir ve bikaç ceviz veya badem tüketiyorum geç saatlerdeki açlıklarımda. Hem besleyici oluyor hem de yağ ve protein grubundan oldukları için uzun süre tok tutuyorlar
Ervaa35 affa meyve yiyiyorum salatalık falan yiyiyorum ve kuruyemişler hergun farklı yapıyorum sıkılmamak için meyve mesela suan üzüm var şeftali karpuz vs kesinlikle hamur işi yada aburcubur yemeyin zararlı yani doymak için bebeği gereksiz yağlara boğarsınız.Sağlıkla gelsin😍🤲🏻
Ressammom affa Biraz önce aynı konuyu bende açmak istedim çünkü bizde eşimle çok acıkıyoruz geceleri😄 Biraz önce patates kızarttık çünkü canım istedi eşimde yanına hızlı çorba yaptı doyduk şükür bazende krep falan yapıp peynirle yiyoruz fikir olabilir
Ertbus Domates ve Süzme peynir hem midemi yakmıyor hem aclığımı yatıştırıyor hemde kalorili bişe değil
kaganinannesi_ affa Soğuk üzüm, en sevdiğim dolapta yıkayıp tutuyorum akşam. Şimdi kalktım bir salkım al yat geri. Hem su hem Ttatlı. 🤣🤣🤣🙏🏻
Ezoo28 affa geceleri bende çok acıkıyorum havuc ve salatalık yiyiyorum. Bazen de yoğurt yiyiyorum hafif şeyler geceleri daha rahat ediyor midem