Mryy01 Anneler merhaba sizde durumlar nasıl merak ediyorum hal hareket hissetmedim ve panik halim devam ediyor iştahım da çok açık bu ara sizler nasılsınız?
teachermom1 Mryy01 17+1 . Geçen hafta içimde kanat çırpılması hissettim, içim bir tuhaf oldu. Sanırım ilk hareket böyle oluyormuş. İştahım normal, her şeyden yiyorum. Henüz kilo almadım ama kıyafetlerim olmuyor. Şortlarımı giyemiyorum asla beli kapanmıyor. 🙃
Cyn1994 Mryy01 Biz 14+1 olduk 💕 İki gündür özellikle hissediyorum sol tarafımda gezip duruyor hatta iki gündür eşime diyordum inanmıyordu bugün kendiside hissedince ağlamaya başladı 🥺 Daha önce doğum yapan arkadaşlarım mümkün değil desede ben hissediyorum hareket edince iki gündür bebeğimii 💕🌸
seizetheday Mryy01 ikinci bebeğim olmasına rağmen çok bişey hissetmiyorum ara ara oluyor ama bebek mi emin bile değilim iştah konusu sıfır safra kesesi diyeti yaptığım için çoğu şey yasak zaten yemeye yemeye iştah falan kalmadı kilo veriyorum en kısa zamanda gidip çocuğun kilosuna falan baktırıcam bu beslenmeyle nasıl gelişecek bilmiyorum
smnbr 15 in içindeyim ben kabul eder misiniz 😅 Hareket hissi için daha erken sanırım Arada regl ağrısına benzer ağrım oluyor sizde de oluyor mu
Mryy01 teachermom1 yaaa ne güzel evet ilk hareket öyle oluyormuş ben daha hissetmedim doktor randevuma 10 gün var evhamlıyım niye hissetmiyorum diye🙈 ben 4 kilo aldım bu konudan müzdaribim 😂
Mryy01 teachermom1 inşallah almıştır bende hiç bulantı sorunu olmadı hep normal yedim ama kilo oldu sadece sanırım bazı kişiler hamileyken dondurma çikolata vs zararlı diye yemiyor ben normal rutine devam ettim cipste yedim hamileyken kilo olabiliyor bunlardan heralde azda yesek😂
SNurays Mryy01 17 haftalık 18 haftalık anneler karnının resimini çekse atsa ya bakalım nasıl karınlar aynı mı bide cinsiyet söyleyin rahatsız olmazsanız yüzünüzü göstermeden karnınızı sadece atalım mı hadi bende atarım :))) ne dersiniz
seizetheday Mryy01 bilmiyorum inşallah öyledir çünkü çocuk için faydalı şeyler yiyemiyorum yumurta yasak kuruyemiş kurubaklagil et vs bile zarar veriyor hayırlısı bu arada doktora gittiniz mi kaç gr bebeğiniz
Eses-95 Mryy01 17+5′im 1-2 kere dalgalanma gibi hareketler hissettim tatlı yiyip sırt üstü uzanınca ama emin olamadım.2 kilo aldım,kabızlık çok fazla😭 Karnınız nasıl çıkmaya başlayan var mı. 2 haftadır göbek deliğimin altı sert top gibi bişey var hafif çıktı gibi 😌
Mryy01 Eses-95 benimde göbek deliğimin altı sert ama asla hissetmiyorum bebeğimi çok istiyorum hissetmeyi
SNurays Eses-95 benim karnım çıktı biraz ya biz aynı haftadaymışız Bakın :) siz vitamin başladınız mı
eveb19 Eses-95 bende 17+5 im üzerime dar kıyafet giydigimde hamile oldugum anlasilacak kadar cikmaya basladi 😊
Eses-95 Mryy01 Geçen kontrolümde doktorum eliyle gösterdi o sertlik rahimmiş 1 ay içerisinde göbek deliğinin üstüne çıkıcak yükseliyo demişti.Hissetmememiz çok normal hareketleri 20 haftada genelde hissediliyomuş ilk gebeliklerde