kivircik1anne en sevdiğim yemek olan taze fasulyeden ve mantıdan, buzdolabı ve Bulaşık makinesi (bence inanılmaz kokuyolar), apartmanın içindeki kokudan (afedersiniz ama sanki bok kokuyo yani bana öyle kokuyo), tam tiksinmek olmasa bile sulu yemek istemiyorum peynir ekmek istemiyorum özellikle son 1 haftadır filan sürekli tost yiyorum neredeyse 😄 Deli gibi istediklerim ise çay, resmen kocaman bir demlik çay içmek istiyorum. Suyun içine resmen dem damlatip 5-6 bardak içiyorum kendimi kandırıyorum toplasan 2 bardak çay etmez içtiğim aslinda😄