Miraclee13 Şuan 6 hafta 5 günlüğüz. Bugün regli başlangıcındaki sancı tarzı sancım var sabahtan beri benimde ama çok şükür herhangi bir lekelenme,kanama yok… Çok şiddetlenirse doktoruma danışacağım muhtemelen şimdi sadece uzanıyorum
Miraclee13 Cansuyca son 4 5 gündür şehir dışından yatılı misafirlerimiz vardı gerçekten çok yoruldum sürekli ayaktaydım. Bende öyle olabileceğini düşünüyorum. Dinleniyorum şimdi.. Sizede çok geçmiş olsun eğer leke geliyorsa doktorunuza danışmanızda fayda var gibi
Cansuyca Esrac96 kanama yok fakat bugün damla şeklinde kahvemsi bi leke vardı ama peçeteye gelmedi sildiğimde
Cansuyca Hilalgurce bende hamile kalmadan önce milim olarak miyom gözükmüştü ama cm bile değil demişti doktor bunun bi zararı var mı acaba ? Doktor Olmayacağını söylemişti
Hilalgurce Cansuyca 8 mm de bende vardi zararı olmadı sadece ilk gebeliğimde 35 haftada sancı oldu Dr miyomdandir dedi