Hayrnnisaors97 Bana da yüksek dediler ilaca gerek yok dediler sınırdaydı ama aşırı diyete dikkat edemedim çünkü 8.aya girdik ve çok açlık hissediyorum sürekli bi şeyler yemek istiyorum inşallah bi sorun olmaz görüş günü belli olacak 8 Eylül de
bsranur123 Hayrnnisaors97 bende 8 aylığım canim ama sürekli açıkiyorum onume ne gelse yedim maalesef ki bebeğimin karın çevresi ileride cikti diyete geri dönmem gerek kuşum ❤️ ama surekli midem kaziniyor neyapacam.bilemedim sen insülin kullanmiyormusun
Hayrnnisaors97 bsranur123 bana bu durumda ilaç vermem ama dikkat etmezsen sıkıntı dedi bebeğin karın çevresi büyüyünce ne oluyormuş ki böyle kısıtlama olunca herşeyi yeme isteğim oluyor 🤦🏻♀️😅
bsranur123 Hayrnnisaors97 yani dedi diyabet etkiliyor erken doğum olur kuvez sureci olur falan yani . Sorma ya suan bile acim😅🥺
Hayrnnisaors97 bsranur123 Allah yardımcımız olsun bende gidince ne diyecek bakalım biraz dikkat ediyim Allah korusun evlatlarımızı 🥹
Busemom_3 bsranur123 bana böyle bir şey denilmedi ben 35 haftada yattım hastaneye ciğer geliştirici iğne yapılmadı 37 haftada aldılar bebeği sağ salim kuveze girmeden bir sıkıntı yaşamadan bebeğim 3140 gr doğdu kilosuda iyiydi haftasına göre gerek görülseydi yapılırdı sanırım ciğer geliştirici canım bilemiyorum sende korkma bebeğin gelisimi kilosu iyiyse Allah’ın izniyle birşey olmaz 🤲🏻
bsranur123 Busemom_3 him anladim canim benim umarim benimde oyle olur hic gerek kalmaz kuvez olayina felan masallah seninkininde kilosu iyi doğmuş darisi basima bende strees yapip kendimi uzmiyim duadan baska.elden birsey gelmez yiyecek ekmeği varsa insallah 🤲🥰
Busemom_3 bsranur123 diyabetli gebelikte şekerden dolayı bebekte kilolu oluyor canım bende çok korkuyordum bebeğim kuveze girer mi bı sıkıntı olur mu diye ama dediğin gibi duadan başka çare yok Allah koruyor melekleri inşallah sıkıntısız kucağına alacaksın yavrunu 🤲🏻👼🏻
Gamzea22 0911 merhaba ben de tıp 1 diyBetliyim 29 haftalık hamileyim 3 kere 280e kadar çıktığı oldu ama şükür bebekte bir sorun olmadı. 500 e çıktıktan sonra doktor size ne dedi acaba
0911 Gamzea22 hastanede yattım serum fln bebekte sknti olabilir denildi baktrdim çok şükür bı sknti çıkmadı yemekten flnda yukselmiyodu cunki yemek yiyemiyorum mide bulantilantilarindan