0911 ilk hamileligimde 38 haftada doğurdum sezeryandi ikincisinde 35+5 de hastaneye yatisim yapıldı bebeğin suyunda azalma olmuş sınırın altına düşmüş diye ayriyeten tansiyonumda yükseliyordu sürekli takip altında oldum hastanede 37 haftada sağ salim kucağıma aldım çok şükür kuveze girmeden 🤲🏻👼🏻