Yasmnnn çok iyi anlayabiliyorum bu hissi bende de 5-6 hafta bitene kadar her sancıda öyle hisler vardı daha önce dış gebelik geçirmiştim yine olursa korkusu olmuştu, sonra ne olursa olsun diye saldım gitti nasılsa herşey olacağına varıyor diye 🙂 rabbim yardımcın olsun inşallah sağ Salim kucağına alırsın 🙏🏻🤗