64Demet64 benim de adet gününde adet olacaksın ya da iğneden 15 gün sonra olmazsan gel dedi. Benim de adet günümü geçtiği icin test yaptım. Doktora mesaj attım 8. Gün bugün iğne olalı çift çizgi gördüm iğne etkisi olabilir mi dedim. İğnenin etkisi çoktan geçmiştir 15. Gün kan testi yapmakta fayda var deyince ben ne bileyim iğnenin etkisi geçmiş deyince heveslendim :(