Çatlatma iğnesi olduktan 8 gün sonra idrarda pozitif çıktı acil kan kiti yaptırdım orda da pozitif çıkınca %100 hamilesin dendi 4 gün hamile gibi dolaştım cünkü cumaya denk gelmişti pazartesi iğnenin 11. Günü kanda da negatife döndü. Çok büyük yıkım yaşadım. Adet de görmedim halen. Demem o ki lütfen beklemek zor da olsa test yaptırıp umutlanmayın bekleyin