angel4545 Allah razı olsun kardeşim,23 haftalık olması gerekirken 20 de kalmış gelişimi aslında o haftaya kadar herşey normaldi ayrıntılı ultrason yapildi hiçbiryerinde kist sıvı birikmesi vücutta uyumsuzluk yoktu sadeece karnında asit vardı ve kan akımı bozulmuş dendi eğer ben düşürmezsem kendi ölürdü birkaç güne dendi doğdugunda da oluydu o gün ölmüş