Merhaba 32 haftalıkken çalışabilir raporu aldım bugün 37 hafta oldum tekrar rapor almana gerek yok dedi doktor muhasebeci ise tekrar rapor almana gerek var dedi ne yapmak gerek sistem değişmiş tek rapor yeterliymiş vs diyen var 170 i aradım tatmin edici cevap alamadım aranızda bilen varmı ? Birde raporu muhasebecinin onaylaması mı gerekiyor? Cevaplarsanız çok sevinirim