Trldyg Sezen01 bende de lekelenme olmuştu hazirlamistik hastane cantasini hazırda duruyor inşallah şuan da Br sıkıntı yok çok şükür
Sezen01 Trldyg bize doktor rahatsızlığımdan dolayı 37 haftada alacak ama kanama olursa daha da erken alma olasılığı var bakalım mevlam ne eylerse güzel eyler 🙏🙏🙏🙏
Efemomlife13 Sezen01 amin inşallah bende haftaya yıkama ütü işini başlarım hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah