Happy20 aysenur30a çünkü benimkide erkek 31+2 ve hiçbir şey yiyemiyorum hatta kilo bile vermeye başladım mideme olan baskı dan🤦
Happy20 aysenur30a midemde hissediyorum yapacak birşey yok dayanmakta başka 😅kaburgamin içine girmeye çalışıyor😅🤦
AFamfs aysenur30a 36+1 deyiz bizde onu hissettiğimden beri midemde sanki🤦🏻♀️ Erkek bebek böyle olur diyorlar
AFamfs aysenur30a inmiyor 😶 o kadar güçlü ki artık tekmeleri çok canım yanıyor inanamıyorum sağ salim hemencik doğsun istiyorum bu yüzden 💕
aysenur30a AFamfs evet bende o gücü hissediyorum erkek olduğu için sanırım aşırı sert geliyor tekmeleri benimde canımı acıtıyor :( sağ salim doğsunlar inşallah
Nurrrrrrr06 aysenur30a bende 28+ 5 teyim . Mide de hissetmiyorum ama bulantı ve yanma bende de fazla. Hiç bir şey yiyemediğim halde sanki hunharca yemişim gibi yanma ve mide gaz var sürekli ağzıma ağzıma geliyor anlamadım
aysenur30a Nurrrrrrr06 evet bu yediklerin yukarı çıkması bende de oluyor çok kötü :( yanma için Gaviscon kullan iyi geliyor
Babyakca2891 aysenur30a ben 27+1im benimki hep asagida normalmi ya öyle çok tekme felan atmıyor yani 2 gün hareketliyse 3 gun sesi soluğu yok ve hep kasıklarımda hissediyorum
aysenur30a Babyakca2891 herkesin farklı oluyormuş canım bebek hareketleri ama doktoruna sor sen danış