Kese ve bebek var ama kalp atışı yok.Ne yapmalıyım kürtaja doğru mu gidiyorum acaba?
6+1 de gittim hem üstten hem alttan baktılar kalp atışı duyamadilar.
7+1 de gittim yine duymadilar.
Ama bende kötü anlamda hiç belirti yok. Mide bulantılarim, göğüs hassasiyetim halsizligim var .arada da kasik ağrılarım.. Bir hafta bekle bir hafta bekle diye diye artık çok bunaldım .