ipekveatlas melikemre20 evet ama ben 2 tane icmedim halbuki biliyorum öyle olması gerektiğini ama unutmayıp geç içtiö bişey olmaz dedim demek ki oluyomuş silik çizgiden anlaşıldığı üzere. coktan kendimi hamile moduna soktum ya🙍🏼♀️
Sema__5 Canım bende aynı testten yapmıştım adet oldum ama ki benim her gün yaptığımda(aynı test) hep silik çıkarıyordu.. yani bu teste hiç guvenmiyorum açıkçası hayal kırıklığıydi benim için sizin için hayırlısı olur inşallah 🤲🌸
ipekveatlas Sema__5 hadi yaa bazıları da en güvenilir bu diyo bilemedim ama zaten kan vericem 2 güne anlarız
Bsrglpp ipekveatlas yani aynı şey benimde şuan başımda adetime 1 hafta kala erken gebelik testi aldım hepsi böyle bugün adet günüm normal testlerde çıkmıyor şuan erken gebelik testlerinde çıkıyor sadece. Benim de şuan öyle bi düşüncem yok ama merakla bekliyorum :)) bu arada aldığın test en güvenli ve doğru sonuç vereni pek yanılma olduğunu düşünmüyorum ama hakkında hayırlısı
ipekveatlas Bsrglpp geç döllenme olduğunda da böyle oluyomuş ne kadar doğru bilmiyorum yaa cok stresli bi durum. su an istemiyorum oğlum 16 aylık:(
Betbet98 ipekveatlas hafif silik çizgi var, zaten normal gebelik testinde gecikince sonuç verir negatif olması normal, ama bu erken gebelik testi olduğu için silik ve pozitif bence
cokkasmabeabi ipekveatlas bunu ben de yaşadım. Aksatmadan içtim Max saati 1 2 saat oynamıştır hapa da yeni başlamıştım ilk ay bir gün geçti ikinci ay da bir gün geçti ama göğüs hassasiyeti ve akıntı problemi yaşadığım aklıma geldi testi yaptım ve 😬 3.cocugun gelmesini bekliyorum son 35 günüm var
Bsrglpp ipekveatlas ben bugün kan verdim negatif çıktı hala da adet olmadım testlerde silik çizgi çıkıyordu ama kanda hiç birşey yok 😏😏