ayseaaksoy 3 tabiki 34 haftayım uyku denen bişey kalmadı bebek karnımdaki çapraz duruyor ne sağa yatabiliyorum ne sola sadece sırt üstü oda belim ağrıyor sabaha kadar oturuyorum yarım saatte bir lavobaya çıkma isteği cabası tek isteğim zamqn hemen geçsin ne doğsun çok fazla yoruldum gerçekten