ayseaaksoy Hangi trimester daha zordu sizin için? 🥹 Benim için 3 :) uykusuz gecelerim, mide yanmalarım, sağa sola dönememe. Bir an önce doğurmak istiyorum hayırlısıyla 🤩
Nazlimom ayseaaksoy hiçbirinde sıkıntı çekmedim hamileliğim çok rahattı ama şimdi uykusuzluk mahvediyor 1,5 yaşında oğlum geceleri hep ayaktayız Allaha şükür😂
Elo__35 ayseaaksoy ben daha 1. Deyim ama 2-3 ün böyle geçeceğini düşünmüyorum yemek yemeyi su içmeyi o kadar özledim ki tarifi yok umarım 9 ay sürmez…
Edagngr @ayseaaksoy benim içinde 3 uykusuzluk şişlik sürekli bir ağrı sızı Allah hayırlı doğum versin hepimize çok zor 😕🥹
Ayshe19 tugbaaav aynen bir çok zordu 2 de biraz nefes aldım gibi heh dedim ama çok hızlı bitti 3 te sürünmece başladı 😂
Zeyzey055 1 çünkü hem emzirdim hem.mide bulantilarim vardı 2. Trimesterde rahatladım.sukur 3 de ağırlaştım ay 2. Gebelik bence çok zor 🤣🤣
Feyzabeyoglu Zeyzey055 kesinlikle. İlk gebeliğimde hem vücut olarak hem psikolojik olarak cok iyiydim prensesler gibiydimm İlk gebeligi olanlar degerini bilsin 😅 Suan 21 aylık kızım var ev isleri falan derken bide hamilelik cok etkiliyor
ayseaaksoy Elo__35 bende öyleydim mutfağa girmek istemiyordum 2. trimestire geçtim çok şükür bitti, inşallah sizin de öyle olur 🌸
damlacvsgl Elo__35 2. trimester dayız 1.trimester deki bulantılar bulantıcık mış bunu anladım şuan çok daha fazla zorlanıyorum🫠
Mrsfly ayseaaksoy şu an 3 ün içindeyim 35 deyim elbet daha bitmedi 😂 buda zor tabi ama 1 hem deprem dönemine denk geldi pskolojik olarak çok kötüydüm deprem bölgesinde olmasam da hemde istisnasız hergün kusup hiçbişey yiyememek mental olarak çökmüştüm
sevaldqn1 ayseaaksoy 3e bu haftayı bitirdikten sonra giriyorum henüz yorum yapamayacağım 3 için ama 2 çok güzel geçti 1 inanılmaz kötüydü mide bulantısı yanma ağrı vs derken
Nazlimmm ayseaaksoy 3 keisnlikle geceterlemesi gece uyuyamama sürekli dönme nefes darlığı sürekli yorgunluk.