gulsahklkn En büyük fobim karanlıklar oldu, oda çocukken şaka adlı eser altında beni korkutmaları ile baslamıstı 23 yaşında anne olacaksın daha karanlıktan mı korkuyorsun diyorlar, bilmiyorlar ki eserleri olduklarını. Eşimde oldukça bu konu da anlayışlı bir insan allahtan hatta ilk başlarda yeni evlendigimiz de o bilmiyordu, adam şaka yapmak istedi ama ben tabi bayılınca bir daha da yapmadı🤣