tgbadlgzr Sedamert03 ılık süt yoğurt bir de rennie diye bir ilaç var zararsız hamilelerde kullana biliyor şeker gibi o çok iyi geliyor ben onunla atlattım
Sema_atar Sedamert03 bizzat deneyip de faydalandığım ılık süt,kimyon,sakız,naneli şeker bir de Dr yardımı ile mide şurubu"Rennie duo"
GamzeMeryemm58 Sedamert03 sana bir yöntem söyleyim kesin götürüyor ben çok defa denedim yeşil mercimek tek çare..7-8 tane al ağzına çiğ olucak Tabiki dişinle kır ye çok sürmeden rahatlığa kavuşuyorsun:))
Fatmaairisik_33 Sedamert03 bende hemen hemen herşeyi denedim sadece süt biraz iyi geldi çok hafif ısıtıp içiyorum
Mockingbird33 süt yoğurt muz vs hepsi geçiriyor ama kısa süre sonra tekrarlıyor, o yüzden Rennie Duo ❤️ asla onsuz uyuyamıyorum
Sltnn40 Sedamert03 ilk baslarda bana maden suyu muz süt sakız iyi geliyordu yarın doğuma gideceğim iki gündür mide yanmasından o kadar sikayetçiyim ki ta uykudan uyanıyorum o derece ne yapsam fayda etmiyor doktor sol tarafına yüksek yastıkla yat mide asidin yükselmesin dedi ama o da bir süre sonra etkisiz kalıyor
Anneoldukiyimi Aybarssmom_ ya ben bu ilaçtan aldım dolaba koydum katilasti naneliydi zaten daha çok nane tadı gelmeye başladı bozdu mu acaba içmeye korkuyorum
Aybarssmom_ Anneoldukiyimi ben çok önceden içmiştim bi kere ama zaten çok mentollü bi şuruptu sanki bilemedim emin olamadım
OkrHalime Sedamert03 merhaba canım benim karbonat içiyorum 1 çay kaşığı ağzıma atıp arkasından su içiyorum bir tek bu iyi geliyor rahatlatıyor çok şükür