Dilekonurr Sedamert03 soda süt zencefil , ama benim geçen ne yaptıysam olmadı geçmedi mi geçmiyor gerçekten berbat bi durum
Ysmntg Salatalık yiyorum beni rahatlatıyor, çare olmadığında ise rennie surup içiyorum Az ve sık yemek gerekiyor çok yediğimde mide asiti hemen boğazımı yakmaya basliyor
User22 Sedamert03 doktorum gaviscon ve rennie şurup verdi arada çok şiddetli olunxa onları içiyorum Ilık sütte hafifletiyo
FatmaEnder Soğuk süt iyi geliyor Baharatlı yiyecek Paketli ürün ve susamli simit Bunlar midemi yakanlar Bunları yemeyince rahatım Ama ufacık bi ci çikolata biskuvi falan yersem mahvediyor
ayselms Sedamert03 kesinlikle rennie tablet kullan anında fayda ediyo bende aşırı çekiyorum mide yanması bu tablet benim hayatım resmen ya naneli şeker gibi
Tugceliko-19 Sedamert03 gaviscon şurup tek geçiren bu başka yöntemler genel de herkese iyi gelmiyo ya da kısa süreli oluyo
Halos16 10.haftadan beri yanıyor kor yutmuşum gibi 13.haftadayım soğuk süt kefir içtim kesmedi Rennin yazdı doktor kafama diktim olmadı en son hap verdi alacağım bakalım.