Tuvaletini yapamadigib için krnina ağrı yapıyor. Bende onu sancı sandum hstaneye gittim nstden baktılar sancı yok Altan baktılar açılma yok wve gönderdiler. Eve geldim kendi başımın çaresine baktim. Anladım ki tuvaletimi yapamadıgim için o kadar karın ağrısı çektim. Dayanılacak gibi olmuyodu