Zeynepasln Ben devlete gidiyorum 1 hafta önce gittim 12+2 de cinsiyeti için erken dedi sonra ki randevu 2hafta sonra ama biz dayanamıyoz şimdi 13+2 yiz yarın özele gitcem sadece muayene olmak için. Ama aklıma takıldı ultrason da muayeneye dahil mi oluyo??
Merve-33 Lavinia1924 cuma gidicem bakalım 13.haftasındayız teyzesi sen ne hissediyorsun cinsiyetimiz için 😂😉 sanada soralım bi sen kaldın sormadık
NeslihanOner Ben 10. Haftada gittim erkeğe benzetti ama 12 de netleşir dedi 11. Haftadayız şu an doğum 30 haziran görünüyo