Zezgit haha yok basindan sallama degil de biraz arastirdim gercekten oyleymis bakmiyorlarmis yani 8.haftada basliyorlarmis bakmaya.. tabi turkiyeden sonra farkli geldi bana da ama napalim :/ hayirlisi😂 2 hafta sonra gidicem iste doktora hatta burda direkt ebe ye gidiliyor.