Bahargibigel Alparslan özdarendeliye gidiyorum 2. Gebeliğim ilkinde de gitmiştim çok memnun kalmıştım o yüzden doktorumu hiç değiştirmedim,3 gün sonra doğumum var hatta🥰🌹 alparslan beyi tavsiye ederim hem uzun uzun anlatıyor, hem ilgili. Aklınızda asla soru işareti bırakmıyor siz sormadan herşeyi detaylıca anlatıyor.