Bahargibigel Canım depremzedeler, nasılsınız ? Deprem sonrası hastane de doktor da kalmadı hangi doktorlara gidiyoruz memnun muyuz ?
Newmommmm526 Bahargibigel sular hastanesi önder beye gidiyorum çok memnunum ama çocuğun hareketlerini bugün baya az hissettim 31+6 dayım :((
Gulcee001 Bahargibigel Önder bey çok kalabalık olduğu için eski ilgi alakası yok diyorlar birçok gebeden bazı şeyleri göremediğini duydum bu yüzden Abdullah tok çok öneriliyor ama bende tıp fakültesine nasıl giderim bilmiyorum bildiğiniz oraya giden otobüs var mı
sukran0046 Bahargibigel sular da alper beye gidiyorum muayene ücretleri baya pahalanmş ama yapacak bişey yok devlete de gitsem huri nigar şahpaz kurşuna giderdim
Bahargibigel Newmommmm526 ben de sulara gidiyorum önder beye fakat ya bilmiyorum çok sığ kalıyor sanki. Birkaç gün evvel kendi kendime tesadüfen tiroidim olduğunu öğrendim. Bu arada aşırı kalabalık o yoğunluk beni her randevuda öldürüyor. Alanı azaldı acaba ondan mı az hareket ediyor ? Benim ilk gebeliğim ve 26. Haftamdayım şu an hareketimiz var.
Kahramankentli Gulcee001 tabi otobüs her dk bulursunuz ulu caminin ordan şekerdereden geçer okul kayıtları da var ya şuan baya yoğun geçiyor hatta bugün gitti kardeşim daha
Gulcee001 Kahramankentli hmm doğrudur sağol canım Türkoğlu dolmuşları geçiyor mu ulu camiiden peki bi bilgin var mı
Hatice4680- @Bahargibigel bwnde bir doktor bulamadım araştırıyorum ama en son Maraş life de turgay Aksu yu önerdiler ama bilmiyorum
Bahargibigel Hatice4680- ben arkadaşımın önerisiyle gittim ama işte yoğunluktan dolayı henüz kendimi özele gidiyor gibi hissedemiyorum böyle o kadar saat bekliyorum bir iki soru hemen çık. Kontrol beş dakika sürüyor maksimum zaten. 7. Ayıma girmek üzereyim bilmiyorum bu saatten sonra doktor da değiştirmek ne kadar normal 🥲
Hatice4680- @Gulcee001 ben ona gittim bilgili bir doktor ama çok yoğun oluyor çok ilgilenemiyor birde arkadaşım doğum yaptı memnun kalmadı ondan yeni doktor arayışına girdim bulabilirsem
sukran0046 Bahargibigel vallaha biz doktorumuza uzun uzun danısıyoruz aklmda ne varsa soruyorum tek tek cevaplıyor önceki hastanede çok yogundu ona ragmen ilgiliydi bekliyorduk sadece kalabalıktan dolayı buraya çok hastası gelmiyor beklemeden giriyoruz fişi kestiriyoruz kendi de gelince hemen alıyor içeri Allah razı olsun çok iyi
sukran0046 Bahargibigel bence gayet ilgili o nereye biz oraya vallaha önce markasideydi simdi sularda nereye giderse oraya giderim yani isterse 1000 tl olsun muayenesi
Hatice4680- @Bahargibigel bende 32+4 deyimm ama mecbur değiştirmek zorundayım ilk doğumum olduğu içi kötü geçsin istemiyorum inşallah en kısa zamanda iyi bir doktor buluruz.
Hatice4680- @sukran0046 alper beyden bahsediyorsunuz galiba ben bilgi alabilir miyim sezeryan mı yoksa normal doğum yanlısı bir doktor mu birde muayene ücreti ve doğum fiyatları hakkında bilginiz var mı kusura bakmayın çok soru sordum ama ☺️
sukran0046 Hatice4680- muayene ücreti 450 tl dogum fiyatlarını henüz srmadım daha 6 haftalık hamile oldugum için özellerin bir cogu sezeryandan yana ama ben normal dogum yaptm ben mecbur kaldm kadın dogumun acilde yaptm dogumu her zmn gittigim hasteneye gidemedim evime uzak oldugu için