rsmlk Öncelikle geçmiş olsun. Muhtemelen taş böbrek kanalına yada idrar yoluna girdi. Oraya girdiğinde ultrasonda taş görünmüyor. Ancak tomografi de görünüyor ama malum tomografide hamilelikte yaptırılmıyor. Ağrınız devam ediyor mu? Mutlaka hissediyorsunuzdur. Ben 9 yaşından beri düşürüyorum. Üretici vücudum sürekli yapıyor. Artık taşın hangi böbrekte olduğunu , hangisinden düştüğünü, nerde olduğunu falan bile hissedebiliyorum.