incim23 öncelikle geçmiş olsun kaç haftalıksınız? Eğer haftanız küçükse bebek büyüdükçe baskı artabilir ağrısı olabilir. Gebelikte taş olduğu zaman taşı almak kırmak gibi şeylere zaten yanaşmıyor doktorlar stentle böbreği rahatlatıp daha şişmesini iflasını önlemeye çalışıyorlar. Stent yolu genişlettiği için taş kendi kendinede düşebiliyor düşmeyedebiliyor. Umarım sıkıntısız ağrısız hamileliğinizi atlatırsınız