Oykum_06 aysglemrkn evet iyi geliyor sadece bende uyku hali yapıyordu ama onun dışında tansiyonum hiç yükselmiyordu
hsizyl Krtcm benim tansiyonum fazla yüksek 19/18 çıktığı oluyo ekmeği bile tam buğday ekmeği ye diyolar ama bi doğuruyum tuzluğu boşaltıcam 😂😂🤣 heryerim şişiyo yiyince
Krtcm hsizyl Allahım sağlıkla kavuştursun hepimizi tansiyon en korktuğum aslında evhamdan çıkıyo kafaya takınca tavan. Gün sayıyorum ama daha çok var 🥲
WiseMom Esen_1 Merhaba gebelik zehirlenmesi konusundaki tecrübemi link olarak bırakıyorum. Tansiyon için de bakabilirsiniz. Yorumlarda yapılacaklar listem var iyi gelecektir ve başka hikayeler de var hepsini okumanızı tavsiye ederim❤️ Geçmiş olsun korkmayın, sabır istiyor ve sonunda siz kazanacaksınız💜 https://forum.mutluanneleriz.com/d/1570286-preeklampsigebelik-zehirlenmesi-surecim-dogum-ve-bilinmesi-gerekenler/102