Neva123 insaallah hemencecik doğurursun kolayca🥰 Evet suni de aldım hatta saatlerce. Bünyeye göre değişir yerlerde sürünmedim ama illaki acı ağrı olacak, sonuçta doğum bu kolay olması beklenemez içimizde büyüttüğümüz evladımız dünyaya geliyor. Pozitif düşünün, Allah yardımcınız olsun