biraz uzun oldu ama Kızlar selam ben doğurdum🫶🏼 39. haftada rutin kontrolümüze gittik bir önceki hafta doktorumuz bebek tombiş olduğu için haftaya doğumu başlatabiliriz demişti zaten normal doğum olacaktı hazırlıklı gittim ve öyle de oldu. Nst normal çıktı, muayenede su sızdığını ve azaldığını gördü yatış verdi. Saat 11 gibi yatış yaptım 2 cm açılma vardı. Vajinal fitil yapıldı, suni sancı vermeye basladılar önce en düşük dozdan. Bu sırada yürüdüm ve saatte bir duşa girdim sıcak duş, duşta çömelme hareketleri aşırı iyi geldi. Hastanede odada duş olması çok büyük artı bence sıcak duş doğum sancıları sırasında çok iyi hissettirdi. Aksamüstü Epidural takıldı. Her saat başı açılmayı soruyordum ama çok yavaş ilerliyordu. Suninin dozu arttırıldı. En sonunda 8 cm oldu. Hemşire kontrole geldi, ıkınma çömelme hareketleri yaptırdı yaklasık 15 dakika. Sonra birden baktı ki bebis geliyor bana bacaklarımı kapatıp sakın ıkınma dedi acil doktor arandı hemen doğumhaneye indik orda da 2-3 ıkınma sonrası saat 21.42’de yavruma sağlıkla kavuştum. Bu arada Acıbadem atakent takipliydim doğumu da orda yaptım. Başta doktorum Elif Ganime Aygün muhtesem bir hekim süreci 9 ay boyunca harika yönetti. Hastanedeki hemşireler hepsi harikaydı desteklerini hayatım boyunca unutmayacağım. Acıbadem atakent düşünen varsa kesinlikle öneririm. Şuan bir elimde minnoşumu emzirirken yazıyorum bunu da🥲Herkes sağlıkla yavrusuna kavuşsun inş. Sorusu olan varsa elimden geldiğince cevaplayabilirim.