Kızlar merhaba, birkaç gündür tansiyonum sürekli çıkıyor. İlk olarak strese bağlı çıktığını düşünmüştüm (eşimle problemlerimizden dolayı) sonrasında da devam etti. Normalde düşük tansiyonla (9-10) gezen biriyim. Birkaç gündür 12 13 13.5 seyrinde ilerliyo. Limonlu su içiyorum uyuyorum iniyo. Doktorum 14 un altında ise işlem yapmıyoruz 14 ve üzeri ise ilaç veriyoruz ve 37 de sezaryene alırız dedi. ( 35+2 haftaligim suan) sizin de tansiyon probleminiz var mi ?