gulcin merhaba benimde 3 şubat inşallah Allahm sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin ☺🙏🏻 Yorumlara baktımda 38 de sezeryan oluyo çoğu doktorumun bana verdiği gün 38+6 oluyorum ya ondan önce gelmek isterse naparım kafamda deli sorular 🤭😁 ama her hafta nst istedi ona göre tarihle oynayabilir değil mi?😬