Nurrsmy kıyafet olarak 6 tane alt üst takım, iki tanede tulum bolca zıbın aldım..büyüdükçe almayı düşünüyorum kilosuna göre..beşik, puset, bebek arabası,süt sağma makinesi ilk bebegimden kalanlar var onları kullanmaya devam edeceğim..alınacak birkaç parça eşyamiz daha var(ateş ölçer, pişik kremi, bez vb gibi)..kendim için bir çöp almadım daha onları da Eylül başı alıp hastane çantamı hazirlamayi düşünüyorum