Kasım sonu gibi doğum görünüyor da ortası da olabilir çoğu şeyi tamamladım. Yenidoğan zıbın hiç almadım. 3 ay aldım 4 kollu 6 kolsuz aldım
Galiba. Çok batiriyormus o yüzden.
4 patikli tulum 3 ay
Çorap
Ağız mendili vs ilk 5-6 ay götürecek kadar tulum zıbın idare eder.
Kendim için bir pijama terlik kaldi. Gerçekten çok karmaşık listem
Olmadan parça parça yapmıştım alışveriş
Extra eldiven ve şapka almadım takimlarin içinden çıkanlar gayet yeterli. Tulumları veya yakınları kendinden eldivenli olanlardan tercih etmeye çalıştım. 😂😂 çok karmaşık oldu farkındayım