Onat12 Kubraaa zaten Uşak’ta en iyi doktor şanlı ama maalesef sıra ve yoğunluk yüzünden artık kaçıyor insanlar. Ben alı karaobaya gidiyorum
Kubraaa Onat12 evt bende ılk basta eda hanıma gttım sonradan şanlıya ben usaklı degılm bılmıyordm herkes sanlıya gıt dedı ilk gttgmde sıra cok bekledm sınır oldum medıcale gtcem dıye solendım sonra ıcerı gıdıp cıktktan sonra esımle doktorumz bellı dedık şanlı cok guven verıyor
Selmas57 Merhaba, Bende usaktayim rahim agzi yetmezligi var bende 6 aylik hamileyim.. Ali karaobaya mi gitsem veya mustafa kemal takal mi cok kararsizim. Sizce hangisi daha iyi ? Veya bildiginiz baska bir doktor varmi ?
Selmas57 nagi nagi Bende ona gittim ilk, o da nerdeyse suyun gelcekmis dedi. Bisey takicam deyince bende korktum, bi kac kisi de korkuttu iyice bende ali karaobaya gittim. Kafam cok karisik 😢