Melekgrp YeterErsinEfe bizde 30 haftalık hamileyiz hic yakinlarinzdan devlette dogum yapaniniz oldu mu benim haftalarm azaldkca korkularm büyümeye başladı
Onat12 Bende usaktayim alı Karaobaya gidiyorum bilim tıpta çokta ilgili 10uncu haftadayım Ama devlette de bir doktora gitmek istiyorum Nevzat karıncayı tavsiye ediyorlar
Melekgrp YeterErsinEfe evet ilk bebek yarn kontrolum vardi iptal olmus doktor beyin bi işi cikms arafilar simdi 😑
Zambak Medicalpark Gökben Yüksel’e gidiyorum çok güzel ilgileniyor ben çok memnunum güleryüzlü sıcak bir doktor😍
Onat12 Kubraaa zaten Uşak’ta en iyi doktor şanlı ama maalesef sıra ve yoğunluk yüzünden artık kaçıyor insanlar. Ben alı karaobaya gidiyorum