Tugbazdmr Günümüzü aldık, cumaya kadar beklemek istedim bi umut normal doğum olur diye, doktorumda kabul etti cumaya kadar geldi geldi bu sıpa yoksa sezaryen olacağım. Sağlıklı olsun da doğum şeklinin bi önemi yok🥹 sizlerin günleri belli mi ❤️
Jesca Tugbazdmr benim daha çok var ama günümüz belli 10 Kasım inşallah😊.. hayırlısıyla kucağına alırsınız inşallah😊
kahvesever__ Tugbazdmr sağlıkla gelsin inşallah bizde yarın yatışımız olucak normal doğum olucak inşallah 🙏 ilaçla doğumu başlatacaklar
Mamasu Tugbazdmr benim 38+5 ama doktorum 41 e kadar yolu var dedi bir sıkıntı yoksa bekleyebilirsiniz daha vakitleri var çünkü
cancel_ Jesca bende Kasım annesiyim ama sanki az varmış gibi değil mi çok hızlı geçiyor zaman sağlıkla kucağınıza alın 🌼🥰
Mummumlilo Ben 38. Haftadayım sizin sezeryan belli en azından benim oda belli değil bu hafta gelir umuyorum cuma günü çatıma bakıcak doktor bebeğimde iri yoksa hemen sezeryana alır heralde plasentam yaşlanmaya başlamış artık ama kızımınsa hiç gelesi yok 🙄 bide ben nerde doğuracağıma bile karar veremedim devlet mi özel mi anne kız çok kararsısız biz 😅
Tugbazdmr Mummumlilo ooo siz çok kararsız kalmışsınız, çatı kemiğimde darlık var benimde ama istersen deneyebiliriz demişti doktorum bana da hayırlısı olsun hakkınızda dağlıkla kavuşun da gerisi mühim değil 🙏🏽🥹
Tugbazdmr Mamasu elbetteki var ama benim çatı kemiğim dar, açıkçası korkuyorum o yüzden bekleyip o sancıyı çekip son dakika sezaryen olmak istemiyorum ve bebeğin suyu azalmaya başlamış evet şuan tehlikeli seviyede değil ama insan korkuyor