MervEliz13 hayır kullandım. Mesela benim daha geç yumurtlamam oluyormuş ilk aylar uygulamaya göre denediğim için hiç tutmadı.
Bir arkadaşımın reglinden 2-3 gün sonraydı yumurtlama günü ama uygulama hep 12-13 gün sonra gösteriyordu.
Ben kensi tecrübelilerime göre yüzde yüz doğru değil diyorum. Herkes için doğru göstermiyor yani. En doğrusu ovulasyon testi