Efnan-77 benim adetimin bittiği gün hamile kaldım yani ama hemen öğrenemedim ertesi hafta test yaptım evde negatif çıktı. Sonraki hafta bir daha yaptım silik çıktı, kan testi verdim bu sefer hcg beta değeri 70 çıktı çok düşüktü yani eğer şüpheleniyorsan da evde test yap öylelik kan testi verr