Mutlulukkk Hayır gak dese meme guk dese meme sürekli meme. Bebek sadece doymak için değil duygusal olarakda anneye ihtiyacı duyar o yüzden memeye ve kucağa ihtiyacı vardır bebeğin. En güvenli yer memedir çünkü onun dünyasında. Ben her zaman önce bir meme sonraki emzirmede diğer meme verdim dakika ile de vermedim ama ilk zamanlar genelde 20 dakika kalırdı. Sonra bu süre azaldı tabiki büyüdükçe. Ama her zaman bi sağ bi sol verdim. Ha tabi eğer arada bir göğsüm şişmeye başladıysa doluluk hissediyorsam onu verdiğim oldu. Eğer bebeğimin emmesiyle göğüsteki doluluğu biraz olsun alamadıysam mochi ile sağdım ama ben bebeğime emzik biberon vermedim biberon denedim ama kabul ettiremedim sağdığım sütü hiç veremedim yani çokta sağma ihtiyacı hissetmedim gerçi ama genelde sağıp dökerdim sürekli sağ meme dolsun bebeğe içir meme emmeyince yine dolsun kısır döngüsüne girmek istemedim. Yani sağım hep arka plandaydı benim için ben saatsiz dakikasız her istediğinde emzirdim
Bu da 4 aylık fotoğrafı ❤️