Kivircikkuala Kızlaaar aşılamaya başladım doktor bunu yazdı raporlar 16:30 dan sonra çıkıyormuş çıkmasını beklicem 75 dozla başlayıp perşembe günü kontrole gidicem . İğneyi kendiniz vurabildiniz mi acaba ? Bide ortalama fiyat ne tutuyor ne ödemiştiniz ?
Kvser Kivircikkuala gonal f 900 lük kullandım ben 225 doz şeklinde . Kendim yapamadım eşim yaptı hep . Biz temmuzda aldık zam gelmeden 1300 tl ye iğneyi .
EsraArslan81 Kivircikkuala 2500 tl ödemiştim iy eyide kendim vurdum çok kolay başta baya zor görünüyor ama hemşire tarif etti nasıl vurucamı gayet kolay yani
Filiz-kkn04 Kivircikkuala bende 75 doz vurunmuştum bazı günler 50 vurundum doktor öyle söyledi eşim yapıyordu kendim yapamadım acımıyor çok korkmuştum ama acımıyo 2 aşılamamdı tuttu ama kimyasal oldu sigortamız olmadıgı için 6 bin küsür ödemiştik ben aşılama olduğu günden itibaren 4 gün yattım duş almadım yemek yapmadım sadece tuvalete kalktım hepsini eşim yaptı dinlen ve güzel beslen avakoda yumurta ceviz kefir yada yoğurt yiyebilirsin
Kivircikkuala littlechick sonuç ne oldu benim şu an da bir yumurtam varmış 🥲 sol tarafta sağ tıkalı zaten
littlechick Kivircikkuala İlk transferim başarısız oldu. 2. Transferim yapıldı çarşamba günü sokucu öğrenicem 🤲🏻
Kivircikkuala EsraArslan81 ayy kuzum çok sağol peki ne kadar tutmuştu senin fiyatı hatırlıyor musun daha rapor çıkmadı o yüzden göremiyorum bende kaçlık verdi ne yapcam bilmiyorum en fazla 3 bin çıkar benden 😃
Kivircikkuala Filiz-kkn04 anladım kuzum seni hatırlıyorum konuşmuştuk çok üzüldüm 🥹 inşallah yeniden sağlıkla kavuşursun . Benim de ilk aşılamam olacak rapor çıkmasını bekliyorum bende . Çıkınca hemen gidip alacağım önce korkuyordum ama bi cesaret geldi inanıyorum yaparım
Filiz-kkn04 Kivircikkuala korkma gerçekten acımıyo miniğin için sabredicen yat dinlen stres yapma inşşllah tutar
Zeynep_2304 Kivircikkuala bende kulandım ilk denemede hamile kaldım şuan 24+3 olduk bile korkmanızı gerektiren bir şey yok iğneyi kendim vurdum hiç acısı yok zaten küçük bir şey his etmezsin bile
Kivircikkuala Zeynep_2304 güzel dileklerin için çok sağol inşallah sende sağ sağlim kucağına alırsın benim tek yumurtam var şu an 🥲
Filiz-kkn04 Kivircikkuala işte kromozom testi pıhtılaşma bagışıklık o testleri yaptırcam sonra bakalım nolcak yoruldum artık
Zeynep_2304 Kivircikkuala çok teşekkür ederim sadece bu süreçte hiç stres ve çok düşünme bol bol dinlen benim başta 5 yumurtam vardı sadece 2 tanesi olgunlaştı ve 1 tanesi tutu yani yumurta sayısı pekte önemli değil önemli olan sağlıklı yumurta olması bir tane bile yetiyor
Kivircikkuala Filiz-kkn04 umudunu kaybetme ❤️ olacak inşallah her seferinde aynı duyguları bende yaşıyorum