Ozlem1661 Bahargibigel çok dikkat edin bugünlerde aranıyor 😂 sağlıkla kucağımıza alalım herşey unutuluyor inanın
biryildiz42 29 haftalığım kasım 15 gibi olur doğum inşallah 🙏 kasılmam çok oluyor karnım sert sizinde öyle mi
Minikayak24 biryildiz42 benimde öyle yer açıyor kendine benim 27+2 yim bende daha dün çektim resmini armut şeklindeydi karnım resmen 😂😂
Minikayak24 Jesca bende magosit kullanıyordum 2 3 tane kaldı faydasını görmediğimi söyledim başka bi ilaç yazdı daha başlamadım diğeri bitince başkicam aşırı ağrım var ayak ve kol bileklerimde sabahları ağlıyasım geliyor resmen taş taşımış gibi
Jesca Minikayak24 bende söylemeyi düşünüyorum doktoruma kontrol zamanı.. değiştirmesini isteyeceğim çünkü ağrıdan uyuyamıyorum bazen
mervesert0611 Ozlem1661 bu sıcaklarda gitmiyor 🥲 sıcaklar gelene kadar herşey güzeldi ellerim uyusmaya ve ellerim ayaklarim yüzüm şişmeye başladı tuzlu da yemem hâlbuki anlamadım yani neden böyle oluyor 😢 bir an önce sağlıkla doğsun bende normal bedenime döneyim istiyorum
Minikayak24 biryildiz42 amin😂hayırlısı doğuncada uykusuz geceler sarhoş geceler olacak😂😂buseferde büyüsün artık dicez 🤪
Ask-bebegim Ozlem1661 sıcaklar çok kötü etkiliyor onun harici çok şükür sıkıntısız geçiriyoruz 27+3 haftalığız oğlumla kavuşmak için sabırsızlanıyorum