Goncayilmazz Meltem-ayse21 doktor ikinciye olmaz diye nasıl kesin konuştu neye dayanarak bizede yüzde 25 risk var normal yoldan
Goncayilmazz Meltem-ayse21 o zaman size en içten dileklerimle dua ediyorum inşallah birdaha aynı durumu yaşamazsınız rabbim size sağlıklı sıhatli nur topu gibi evlatlar nasip etsin inşallah🤲🏻genetik sonucunuz çıkınca buraya yazarmısınız?
Meltem-ayse21 Goncayilmazz tabi ki yazarım yaşım 33 inşallah rabbim sizede sağlıklı bir bebek nasip eder
Erva18 Goncayilmazz canım kısaca bahseder misin benim kizimda şüphe ediliyor genetik test isteyecek doktor
BusenurOzkan- Goncayilmazz eşimi bilmiyorum canım ama bana önce hafif hastalık teşhisi konuldu ilaçları çok ağır geldi tekrar değerlendirildi hasta değil taşıyıcı olduğuma karar verildi
BusenurOzkan- Erva18 yaptırdım 16 yaşındaydım 🌸 şu an 23 olmak üzereyim ama bu yıl sadece taşıyıcı olduğumu öğrendim
BusenurOzkan- Erva18 canım bildiğin kan testi bit kaç tüp kan aldılar yaklaşık 1 buçukmuş sonra çıktı genetik test olarak geçiyor bu kadar