Ysmnpmk Goncayilmazz benim eşiminde gen testinde kromozom bozukluluğu çıktı doktorumuz genetikli tüp bebek yapmamizi tavsiye etti ama çok pahalı maalesef
Meltem-ayse21 Goncayilmazz bnde de noonan sendromu var henüz taşıyıcıöıyım bilmyrm genetik sonucum çıkmadı
kubrayilmaz35 BusenurOzkan- bende aynı ailecek Fmf var annem babam ve kardeşimde ,kardeşim hastası düzenli ilaç kullanıyor ben taşıyıcı cıktım
BusenurOzkan- Goncayilmazz eşimi bilmiyorum canım ama bana önce hafif hastalık teşhisi konuldu ilaçları çok ağır geldi tekrar değerlendirildi hasta değil taşıyıcı olduğuma karar verildi
Goncayilmazz Ysmnpmk dilerseniz pgt ankarada ücretsiz yapılıyor orada denemek isterseniz bilginiz olsun
BusenurOzkan- Erva18 yaptırdım 16 yaşındaydım 🌸 şu an 23 olmak üzereyim ama bu yıl sadece taşıyıcı olduğumu öğrendim
Erva18 Goncayilmazz canım kısaca bahseder misin benim kizimda şüphe ediliyor genetik test isteyecek doktor
Meltem-ayse21 Goncayilmazz genetik bölümünden kan aldılar 2 ay önce bekliyprum sonucu gentik tüp bebek dendi ama yaptıramam o kadar para verip maliyeti çok yüksek
Goncayilmazz Meltem-ayse21 ankarada ücretsiz yapılıyor genetikli tüp bebek dilerseniz gitmeyi düşünürseniz seve seve yardımcı olurum
Meltem-ayse21 Goncayilmazz bir kere daha normal deniycez ikince de olmıyabilir dedi doktor allah nasip ederse inşallah olmaz
Goncayilmazz Meltem-ayse21 doktor ikinciye olmaz diye nasıl kesin konuştu neye dayanarak bizede yüzde 25 risk var normal yoldan
AlyaNurAltun Kan pıhtılaşması var. Oksapar ve coraspin kullanıyorum. Tabi bu genetik test 9 aylık hamileliğimde kızımın kalp atışının durması ile öğrendiğim bir şey oldu. Şimdi çok şükür 7 aylık tekrardan hamileyim