Ireeeeem -Gokce035- sanırım bu kasılma yamulma olayı 30 hafta civarında başlıyor :/ çok tedirgin edici gerçekten
-Gokce035- Ireeeeem evet sizlerde de oldupuna göre normal sanırım çoğu kişide var , yerini genişletiyor heralde yoeum artık, ama benide korkutmuyor değil,bide günde bir iki kere hıçkırıyor
Ireeeeem -Gokce035- hiç yaşamayan da var ona da çok şaşırıyorum. Neye göre oluyor bu çözebilmiş değilim ürkütmese sorun yok. Evet benim de öyle hatta 3 4 kere diyebilirim
Sevimlii00 Hepimiz de oluyormuş baksanıza. Ama gerçekten tedirgin oluyor insan. İnşaallah vakitlice gelir bebişler 🤲🏻🤲🏻