Ireeeeem Sevimlii00 sanki bebeğin şekli çıkıyor gibi değil mi kasılıp da. Yamuk yumuk kalıyor karnım size de o mı oluyor benim 29 haftalık
Aysee1123 Ireeeeem Evet o şekilde oluyordu ağrıda yaşıyordum doktora gittim sorun yoktu sonrasında geçti zaten o durum
Ireeeeem Aysee1123 doktorunuz rahim ağzına bakarak mı sorun yok dedi? Benim de baktı sorun yok dedi gönderdi ama hala ara ara oluyor çok korkutuyor beni açılma yapacak diye
Ireeeeem Sevimlii00 evet 20 saniye falan sürüyor benim de. Rahim ağzında bir sıkıntı yaratmadı yani sizin. Benim tek korkum bu :(
Sevimlii00 Ireeeeem servikal uzunluğum da normaldi en son yani korkulcak bişey yok demişti doktor. Ama 30 haftadan sonra sıklaştı dediğim gibi kontrolüm de on gün sonra bakalım birde o zaman soracağım
Comeasli Sevimlii00 benimkide öyle ama hiç böyle olmazdı bide baş geliş duruyor artik benimki sizinki döndü mu
Comeasli Sevimlii00 benimki erkenci gibi ama umarım vaktinde gelir perşembe gidecem inşallah bi sorun yoktur sonlara doğru korku oluyir
-Gokce035- Sevimlii00 benimde toplanıyor mu bilmiyorum ama bi kasılma var, göbeğimin iki yanı semret şişiyor bazen tel taraf şişiyor yamuk göbek oluyorum gümde 8-10 kere belki daha fazla
Ireeeeem -Gokce035- sanırım bu kasılma yamulma olayı 30 hafta civarında başlıyor :/ çok tedirgin edici gerçekten