twinsmom23 Taze_Anne34 muayenesi kısa ve yüzeyel sürüyor çoğu şeyi atladığını düşünüyorum renkli ultrason vermiyor bebek yüzünü göstermiyor deyip geçiştiriyor. Sürekli gülmesi ve sırıtması bana irriteedici geliyor