Taze_Anne34 Semra Hanım gidiyorum aşırı pozitif ve sanki aileden biri gibi muhattap oluyor sizinle, heniz 2 muayeneye gittim anladığım kadarıyla da normal doğum yanlısı çünkü ilk doğumumu normal yaptığımı söyleyince baya sevinmişti 😂 bir de işini çok garantiye alan biri ikili tarama testi için bile perinatolojiye yönlendiriyor önlemi baştan alalım diyor