Nezooo bizde 20+4 olduk 🥰 oğluşum olacak inşallah, henüz sadece beşiğini ve dolabını aldık 🤗 bundan sonrası daha hızlı gelir diye düşünüyorum cinsietimiz 12 haftada belli oldu, karnım da hafif çıktı ama bilmeyenler hamile olduğumu anlamazlar 😂 göbekli diye düşünürler